Terbongkar Lagi......

Semakin lama semakin nipis dan semakin tidak boleh ditutup rapat bau bangkai yang disimpan oleh UMNO. 2 kali jumaat, 2 kali juga percaturan UMNO menjadi tandatanya. Krisis pencerobohan di Lahad Datu oleh Sultan Sulu menjadi iguan ngeri apatah lagi ia mengorbankan 8 pasukan keselamatan Malaysia. Walaupun pencerobohan ini masih lagi menjadi bau bau bacang drama swasta menurut sesetengah pemerhati dan dikuatkan dengan kenyataan balu kepada sultan Sulu, Mohd Muhakuttah Kiram bahawa ianya merupakan sebuah drama untuk mendapatkan hak milik dan menurut puteri Mariyam bahawa beliau juga pernah ditawarkan untuk berlakon dalam drama ini. Itu kenyataan sebagaimana yang disiarkan oleh Sinar Harian.



   
               Sekali lagi hari jumaat, 8 Mac negara dikejutkan dengan satu lagi pendedahan terbaru dan pengakuan serta permohonan maaf dari Bapa  Saiful Bukhari, bahawa tuduhan liwat terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim adalah konspirasi jahat yang didalangi oleh orang UMNO dan skripnya disusun secara terperinci. Pendedahan ini sekali gus membongkar satu lagi rahsia besar dan meletakkan UMNO dan Barisan Nasional sebagai sebuah komponen yang berniat jahat menjatuh Anwar Ibrahim.
     
      UMNO semakin lama semakin tenat, semakin hari semakin dibenci, bukan kerana jasa jasa pembangunan UMNO tapi kerana agenda jahat yang dimainkan. Rakyat semakin lama semakin matang. Rakyat Bangkit menentang kezaliman. Tipu Pilihanraya, UMNO  akan dihumban secara terhina.

Pak Katib

9 Mac 2013



1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.