Keputusan Mahkamah dalam ikes penggantungan EXCO Perak




Keputusan mahkamah telah pun dibuat dan Pakatan Rakyat harus menerima keputusan ini secara terbuka. Mungkin ada di kalangan pembaca yang merupakan pakar undang-undang dan melihat ada yang tak kena dengan keputusan ini. Boleh kita kongsi sama-sama pandangan. Sila tinggalkan komen anda berkaitan dengan keputusan mahkamah ini diruangan komen tidak kira dari parti mana pun.

terima kasih

-Pak Katib

7 comments:

Unknown said...

Kepada Pemimpin PR dan penyokong PR,

Tabahkan hati, kuatkan semangat dan banyakkan berdoa kepada Allah. sesungguhnya kejayaan itu akan kita capai juga akhirnya.

Kita perlu bersatu melawan manusia munafik (pemimpin & penyokong umno).

Dari keputusan Pilihanraya yang terkini jika dilihat kaum melayu, cina, indah, iban melanau, dayak telahpun bersama kita. Ini merupakan petanda bagi batu nisan UMNO dan sekutunya.

Hidup Pakatan Rakyat....!

Hidup Pakatan Rakyat....!

Hidup Pakatan Rakyat....!

Anonymous said...

Pak Katib ! saya dulu belajo undang-undang di sebuah negeri yang diperintah oleh kerajaan pasola..dalam ilmu undang-undang kerajaan tersebut telah termaktub bahawa undang-undang adalam umpama daun lalang..boleh ditiup angin ke kiri dan kanan,boleh dipijak direbah,boleh dibakar atau dijadikan makanan asasinya sekiranya darurat....demikianlah ilmu yang saya belajo wahai pak katib dinegeri tersebut....mat kude

hj. Peon said...

Wahai mat kude..itulah kalau dah lama sangat dok dalam negeri UMNO..sampaikan jadi haru biru..tak tahu mana satu betul dan mana satu yang salah..jadi..dalam PRK di DUN penanti ni..udah la tu dok melangot ngan UMNO...Bawa lah berubah...pangkah lah pakatan Rakyat

Anonymous said...

Maap nak mencelah.. Ada bacaan yasin kat masjid ubudiah kuala kangsar sempena hari keputeraan sultan perak... MB BN dan Raja Muda hadir tapi hairan aku dan dua tiga orang kawan. Lenggang je tak mcm tahun-tahun sebelum ni... Lepas baca yasin, ada pulak meja yang tak berusik.. kalau tahun sebelum ni tak cukup makan dan khemah... Yang dtg pun naik bas je (paham2 le).. nampak sangat rakyat tak suka apa yang BN buat kat Perak ni.. acara sambutan pun takde sambutan..

TBO said...

http://www.telokbakong.com/?p=1131

Ulasan oleh Datok Ngeh Koo Ham

Anonymous said...

Bab munafik ni mmg hebat le sape leh cakap camtu......harap2 korang tak munafik gak....subhanaAllah.
Ambik cermin dulu, tengok diri kite dulu, tak payah cakap org lain munafik....hang nk tanggung dosa plak ker.

Aku dengar Manifesto PAS takde lak kate nak tubuh kerajaan islam (hudud), awat lak dicanang masa kempen2.... hak ni nak kata apa plak lagu nie.

Nizar yg cakap plak tuh dlm dewan rakyat. Maklum ler... ape umpanpun bleh kluar klu nk pancing ikan. Nak lagi ikan besar.

- Memunafik, memfasik & mengkafir -
Budaya yg membinasakan umat islam.
- astghfirullah -

Cina Mamak said...

Mampos Melayu.......BODOH!!!!!