Tokoh Islam UMNO yang penuh gemilang


Ini saja cara untuk meramaikan manusia pergi mendengar ceramah UMNO.

Seorang penyanyi sedang menggayakan tarian majlis ceramah dan kempen pilihanraya UMNO yang dihadiri oleh Dato' Zahid Hamidi di Dun Kuala Sepetang







Ustaz UMNO, Dato' Zahid Hamidi sedang menikmati alunan lagu-lagu merdu dari seorang penyanyi seksi dalam ceramah UMNO sempena kempen pilihanraya di DUN Kuala Sepetang





Inilah dia tokoh ulama' UMNO yang menjadi idola penyokong-penyokong UMNO. Seorang yang warak dan tak sukakan maksiat apatah lagi untuk menghadiri majlis-majlis yang penarinya seksi-seksi sehingga menjilat jari. Apakan daya, masih ramai lagi umat-umat Melayu kita yang mengaku Islam masih lagi tak puas-puas mendambu-damba kononnya UMNO inilah pejuang Islam yang sejati. Lihatlah bagaimana tokoh agama ini yang berperanan menjaga hal ehwal agama sanggup duduk di depan sekali sambil menyaksikan tarian separuh ***** dan menjolok mata dengan dihidangi iringan muzik yang mengasyikkan. Tidak pula TV3 dan TV1 mengulang tayang sepertimana yang dilakukan terhadap Anwar Ibrahim sewaktu pilihanraya lepas. Kalau dulu UMNO melalui TV kesayangannya tak habis-habis mengulang tayang Anwar Ibrahim sedang menggayakan tarian ketika bersama-sama dalam majlis yang dihadiri oleh kaum India.

Mana dia Dr. Mashitah, Mana dia Ustaz Firdaus, Mana dia Ustaz Nakhaie yang hebat berpidato tentang halal dan haram. Nah....sekarang ini lihatlah sendiri tokoh ulama' UMNO yang bernama Zahid Hamidi.


Aksi-aksi menjilat jari dari 3 penari yang dijempu khas dalam kempen pilihanraya UMNO di DUN Kuala Sepetang

Aksi yang mengiurkan dengan seluar
sendat sehingga melepasi paras paha
membuatkan ramai yang meleleh air liur


Saya bukannya bertujuan untuk menjatuhkan tokoh Islam UMNO ini tapi cuba nak menyedarkan ustaz-ustaz dalam UMNO supaya muhasabah kembali dan melihat secara jelas bentuk islam hadhari yang telah dipopularkan oleh UMNO.

Konsep Islam moden yang dipelopori oleh UMNO sebenarnya hanya memenatkan umat islam dan membawa umat Melayu Islam hilang arah tuju sehingga menafsirkan sesuatu yang haram itu halal dan sesuatu yang halal itu haram. Pemahamam secara terbalik ini sekaligus akan menghancurkan umat Islam sendiri yang sudah pun semakin tenat dan nazak di bumi Malaysia.

Apabila PAS dan ahli-ahli agama cuba untuk menegakkan Islam sebenar di bumi Malaysia, PAS telah dianggap berfikiran sempit dan bertujuan atas kepentingan politik. Apabila mufti berfatwa bahawa jom heboh haram kerana menampilkan penyanyi yang tidak menutup aurat , maka mufti itu akan diselar oleh sesetengah pemimpin UMNO yang tak berapa faham tentang agama. Yang faham dan tahu pula dalam UMNO hanya mengangguk kepala tanda "yes" apa sahaja pandangan dari pemimpin UMNO.

Saya percaya ceramah UMNO ini adalah halal kerana tidak nampak FRU dan ianya dihadiri oleh tokoh agama UMNO yang disegani Ust. Zahid Hamidi bersajikan hiburan dan tarian seksi dari penari-penari yang dijemput khas ini.

Tahniah buat Zahid Hamidi. Bukan sahaja memenangi jawatan di majlis tertinggi tapi juga mampu menghadiri majlis-majlis sebegini. Sah dan nyata ustaz-ustaz UMNO indah khabar dari rupa.

PAS adalah yang terbaik. PAS adalah pilihan sebenar. PAS adalah pendokong kebenaran. PAS adalah simbol keharmonian sebenar. Sebab PAS meletakkan Islam sebagai dasar perjuangan. Islam yang diwarisi oleh Rasulullah SAW, bukannya Islam Hadhari yang diwarisi oleh Pak Lah. PAS dan Pakatan Rakyat akan sentiasa mewujudkan persepakatan yang akrab dalam menjaga kebajikan semua kaum dengan berpaksikan kitab Allah dan menjadi Rasulullah sebagai ikon kepimpinan untuk semua bangsa. Rasulullah telah membuktikannya dan PAS di Kelantan juga telah membuktikannya. Tidak ada seorang pun kaum lain di Kelantan yang hidup tertindas di bawah kepimpinan Tn. Guru Hj. Nik Abd Aziz. Itulah hebatnya pemimpin yang menjaga rakyat berasaskan Islam. Islam untuk semua dan PAS juga untuk semua. Pakatan Rakyat sememangnya untuk semua.


Undilah PAS


Wallahuaalam

Pak Katib

2 April 2009

6 comments:

yohteh said...

dari hawaii tu...

Anonymous said...

budaya orang cina.. kahkahkah bengap zahid hamidi

ingat dia sorang je ke kawan dgn org cina, member cina ckp mana ada budaya cina mcm ni, ni bkn budaya seksi yo terlioq mamat zahid, balik cari bini tu

Anonymous said...

sempit na lah otak kau.... tak tau hujung panggal...main cerca je

Anonymous said...

masalah org yang nk buat baik bile duk dlm umno...
xnk buat maksiat, tp duk skali ngan org2 yg nk maksiat...
last2 org tanye,knp buat dono?...
xjwb rase malu,jwb la dah be n punye tabiat...

zahid, kalau nk jadi baik..keluar la umno 2...cian aku tengok ko ni...nampak baik,ilmu pn bnyk,tp..

jangan jadi mcm org kg aku kata,
'aku tengok dia ni mcm bangang je..rupe2 nye memang bangang!!'

semoga kita semua sentiasa dapat hidayah dr Allah...amin,

tumis said...

mmg cari peluang je. Yg menari tu bukan ke anak sedara Nga Koh Meng yg dok ngaji depan korang. Serupa binti Tak Sama.....HUHUHUHU.....

Unknown said...

nampak sangat edit dalam photoshop.
alahai ahli PAS keparat.. ini pon percaya ke.. sudah le.. daripada membuat tuduhan melulu mcm tu. baik korang insafkan diri. tanpa bangsa yg menegakkan agama.. malaysia xkan ada! ini tak .. bangsa sendiri yang memperkotak katik kan bangsa .. sedar lah